Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; great moments with them :')
Tuesday 27 November 2012 | 07:27 | 0 comments
hye.. nak story mory nih ? boleh ke tak ? boleh kan ? nak cerite pasal sorang kawan nih.. die baik sangat :') tapi die nak pindah Seremban.. sedih kan kan kan ? ok.. satu malam nih.. die tanye.. ' nad.. kau sayang aku tak ?' die tanye.. past balas.. 'sayang, kenape ?' die balas balik. kalau aku takde kau sedih tak? maksud aku MATI'balas lah balik kat die..' sedih lah.. gile ke tak sedih ? boleh tak jangan cakap pasal benda tuh ?' kite balas.. mase tuh air mate nak meleleh dah..tapi tahan jek..'aku nak kau datang kenduri arwah aku tau nanti' die balas balik. air kat hujung kelopak mate dahh mase tuhh..' boleh tak kau jangan cakap macam tu ? sedihh doee..' balas balik.. pastuh buat status.. 'fini kau jangan lah pindah.. sekolah kat sini kan banyak ?' pastuh dieor pon komen.. pastuh die komen 'kalau aku dah mati aku nak korang datang kenduri aku tau ?' pastu kite balas balik 'boleh.. tapi 68 tahun akan datang'die balas balik..' tak.. tak lama lagi' mase tuh dah tak tahu nak buat ape dah. pastuh tak larat sangat teros log out..ok lahh.. ni kisah kite mase zaman sekolah rendah ;) jap lagi menengah pulak.. bye bye sekolah rendah.. welcome sekolah menengah.. it was a great moments with my buddys :')



Old things | New things